Uczestnik szkolenia pozna podstawy pracy administracyjno-biurowej, m.in. zadania i obowiązki pracownika administracyjno-biurowego, obieg dokumentów w biurze i przebieg archiwizacji dokumentów w firmie. Pozna zasady prowadzenia teczek pracowniczych i etykiety rozmowy telefonicznej. Uczestnik zapozna się także z podstawowymi zasadami redagowania pism biurowych i procesowych. Kolejno uczestnik pozna elementy podstaw zarządzania dokumentacją, system kancelaryjny, klasyfikowanie informacji, klauzule tajności i okres ochronny. Szkolenie wzbogacone zostało o dodatkowe moduły obsługi programów użytkowych Microsoft Word i Microsoft Excel.
DLA KOGO JEST KURS?
• pracownicy działów HR, zarządzania zasobami ludzkimi
• pracownicy biurowi, pracownicy administracyjni
• wszyscy zainteresowani tematyką szkolenia.
PROGRAM KURSU:
MODUŁ I. PODSTAWY PRACY ADMINISTRACYJNO-BIUROWEJ
MODUŁ II. REDAKCJA PISM BIUROWYCH I URZĘDOWYCH
MODUŁ III. PODSTAWY ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ
MODUŁ IV. OBSŁUGA PROGRAMÓW UŻYTKOWYCH